اخبارنیا دن نئی امید

آج آپ کے ستارے کیا کہتے ہیں؟؟؟

مالی معاملات کافی کمزور دکھائی دیتے ہیں۔ حالات ہیں کہ ٹھیک ہونے کا نام ہی نہیں لے رہے جس طرف بھی امید لگائی جاتی ہے وہ ٹوٹ جاتی ہے۔ اس لئے توبہ اور استخارے کی ضرورت ہے۔

جو لوگ کسی بھی ایسے شخص کے ساتھ مل کر کام کرنا چاہتے ہیں، جس نے ماضی میں آپ کو دھوکا دیا تھا وہ فوراً پیچھے ہٹ جائیں۔ آج پھر اس سے خطرہ دوبارہ پیدا ہو گیا ہے۔

گھریلو زندگی پر خاص توجہ دیں۔ اس میں لاپرواہی اچھی بات نہیں ہے اور خودکو روحانی طور پر مضبوط بھی کریں۔ اس میں مضبوطی آپ کو بڑی منزل تک پہنچا سکتی ہے۔

آپ پریشان نہ ہوں۔ اللہ پاک پر بھروسہ رکھ کر چلیں اور ماضی کی غلطیوں سے سبق بھی سیکھیں۔ ان دنوں آپ کی زندگی کے اہم فیصلے متوقع ہیں جو آگے کے لئے ضروری ہیں۔

جن افراد نے آپ کے لئے مشکلات پیدا کی تھی۔ وہ اب اللہ نے چاہا تو خود بخود پیچھے ہٹ جائیں گے اور آج پرانے تعلقات بھی کسی حوالے سے کام آ سکتے ہیں۔ عزت بڑھے گی۔

روزگار کے حوالے سے ان شاءاللہ کوئی نیا سلسلہ سامنے آ سکتا ہے اور آپ کے لئے پرانی کوئی ٹینشن کے خاتمے کی خبر بھی ملنے کی امید ہے۔ ایک غیبی سی مدد ملتی دکھائی دے رہی ہے۔

آج آپ کو اپنے کچھ معاملات میں ان شا اللہ اہم کامیابی حاصل ہوگی اور جس چیز کے پیچھے کافی دنوں سے بھاگ رہے تھے۔ اس میں آپ کی کوشش کامیاب ہو سکتی ہے۔

حالات بُری طرح خراب دکھائی دیتے ہیں۔ جس کام میں بھی ہاتھ ڈالتے ہیں اس میں کامیابی ملنے کا چانس بھی ختم ہو جاتا ہے۔ ضروری کوئی گڑبڑ ہے۔ آپ استخارے سے مدد لیں۔

آج آپ کی مرضی کے مطابق ایک کام ہونے کا اشارہ مل رہا ہے اور کافی دنوں کے بعد صورت حال آپ کے حق میں بہتر جا رہی ہے۔ امید ہے کوئی نیا پروگرام بھی بن جائے۔

آپ کو ابھی صورت حال کا جائزہ لے کر چلنا ہوگا اور جلد بازی میں کوئی بھی قدم نہیں اٹھانا اس طرح نقصان ہونے کا اندیشہ ہے۔ کچھ مخالفین بھی ابھی آپ کے پیچھے پڑے نظر آتے ہیں۔

حالات آج اچھے جا رہے ہیں۔ اللہ پاک سے بڑی امید ہے کہ کوئی بڑا فائدہ حاصل ہو جائے۔ آپ بس اپنی پوری ایمانداری سے چلیں اور آج شام تک ہی بہت کچھ واضح ہو جائے گا۔

بدنظری کا امکان بھی دکھائی دے رہا ہے اور شائد اس وجہ سے رکاوٹوں کا سلسلہ جاری ہے۔ آپ صدقہ دیں۔ اپنی نظر اتاریں اور سورئہ قلم کی آخری دو آیات صبح شام پڑھیں۔

Tags

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button