Tickerاخبارنیا دن نئی امید

ستاروں کی چال ۔ آج سے دن بدلنے والے ہیں ؟

آپ ابھی نئی صورت حال کی جانب بڑھ رہے ہیں۔ امید ہے کہ یہ آپ کے لئے اچھی ثابت ہو گی، مگر اپنے غصے کو قابو میں رکھیں۔ یہ کوئی بنا بنایا کام خراب بھی کر سکتا ہے۔

آپ کو آج ان شاءاللہ اپنے لئے اچھی خبر مل سکتی ہے اور جو بات کافی دنوں سے آپ کی سمجھ میں نہیں آ رہی تھی۔ وہ بھی آ جائے گی۔ اب دنیا کے ساتھ ساتھ آخرت کی فکر بھی کریں۔

جب تک آپ اپنی اصلاح نہیں کر لیتے اس وقت تک کسی بھی کام میں خاص کامیابی دکھائی نہیں دیتی۔ ایک سچی توبہ اور اپنے مقصد میں کامیابی کی سب سے بڑی علامت ہوگی۔

اللہ نے چاہا تو آپ اپنی منزل کی طرف پیش قدمی شروع کر دیں گے اور راستے کی جو بھی رکاوٹیں ہیں وہ بھی دور ہونا شروع ہو گئی ہیں۔ آج کا دن اچھا ہی رہے گا۔

مشکلات اب انشاءاللہ تیزی سے ختم ہوں گی۔ آپ جس بھی بات کو لے کر پریشان تھے اس کا ازالہ تو جلد ہی ممکن ہوگا۔جو لوگ تبدیلی چاہتے ہیں وہ اس کے لئے تیار ہو جائیں۔

ناممکن آپ کے لئے ہے۔ میرے اللہ کے لئے تو نہیں ہے۔ پھر کس بات کا گھبرانہ۔ وہ جو کرے گا اچھا ہی کرے گا جو آپ کے حق میں ہوگا۔ آج شام تک کافی حد تک اندازہ ہو جائے گا۔

صحت کا خاص خیال رکھیں۔ سارا دن دماغ میں فضول قسم کی باتوں کا غلبہ رہتا ہے۔ آپ کثرت سے درود شریف کا ورد کرتے رہیں اور معاملات سارے اللہ پر چھوڑ دیں۔

حالات ضرور بدلیں گے میرے اللہ نے چاہا تو اگر نیت نیک رہی تو یہ شرط ہے۔ اور جس سے بھی بھلائی کی اس طرف سے مخالفت ہی ملی۔ آج پھر کوئی ایسا معاملہ ہو سکتا ہے۔

آپ اگر ملازمت میں تو تبدیلی کے لئے تیار ہو جائیں اور اگر آپ کاروباری ہیں تو اب اللہ نے چاہا تو زبردست بہتری محسوس کریں گے اور جن رکاوٹوں کا سامنا تھا وہ دورہو سکیں گی۔

صورت حال بدستور بہتری کی جانب ہی جا رہی ہے۔ آپ کو اب فضول کام چھوڑ کر صرف اپنے روزگار کو دیکھنا ہوگا، ان شاءاللہ آپ بہت جلد منزل کی طرف رواں دواں ہوں گے۔

آپ کو آج بھی صدقہ دینے کا مشورہ ہے تاکہ جس بات کا خوف یا خطرہ ہے اس سے نکلا جا سکا۔ جو لوگ کسی بھی مالی پریشانی کا شکار ہیں، ابھی چند دن مزید انتظار کر لیں۔

اس وقت آپ کی زندگی میں بڑے اہم فیصلوں کی اشد ضرورت ہے۔ آپ جس بھی کام میں ہاتھ ڈالیں، استخارے کی مدد سے ڈالیں اور اپنے ہوں یا غیر ابھی کسی کا اعتبار بھی بالکل نہیں کرنا۔

Tags

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button