fbpx
Tickerشہر شہر سے

اس سال کاچاند گرہن کب ہوگا؟

نومبر 8, 2022 | 2:31 شام

کراچی(ویب ڈیسک) یہ اگلے تین سالوں کا آخری مکمل چاند گرہن ہوگا – اگلا واقعہ 14 مارچ 2025 کو ہوگا۔متحدہ عرب امارات میں جزوی سورج گرہن کے چند دن بعد، سٹار گیزرز 8 نومبر بروز منگل مکمل چاند گرہن کا مشاہدہ کر سکتے ہیں۔ نیشنل ایروناٹکس اینڈ اسپیس ایڈمنسٹریشن نے آسمانی واقعہ کے بارے میں کہا کہ “چاند گرہن اس وقت ہوتا ہے جب سورج، زمین اور چاند سیدھ میں آجائیں تاکہ چاند زمین کے سائے میں چلا جائے۔ مکمل چاند گرہن میں، پورا چاند زمین کے سائے کے تاریک ترین حصے میں آتا ہے،

جسے امبرا کہتے ہیں۔ جب چاند امبرا کے اندر ہوتا ہے، تو یہ سرخی مائل ہو جائے گا۔ چاند گرہن کو بعض اوقات اس رجحان کی وجہ سے ‘بلڈ مونز’ کہا جاتا ہے”۔ یہ اگلے تین سالوں کا آخری مکمل چاند گرہن ہوگا۔ اگلا واقعہ 14 مارچ 2025 کو ہوگا۔چاند گرہن کا مرحلہ جہاں چاند مکمل طور پر زمین کے سائے میں ہوتا ہے – ایشیا، آسٹریلیا، اور نیوزی لینڈ، شمالی اور وسطی امریکہ، ایکواڈور، کولمبیا، اور وینزویلا اور پیرو کے مغربی حصوں میں نظر آئے گا۔ پورٹو ریکو میں، چاند مکمل ہونے کے فوراً بعد غروب ہو جاتا ہے۔ جبکہ الاسکا اور ہوائی میں ناظرین کو چاند گرہن کا ہر مرحلہ دیکھنے کا موقع ملے گا۔ امریکی خلائی ایجنسی کے مطابق چاند گرہن کا مشاہدہ کرنے کے لیے لوگوں کو کسی خاص آلات کی ضرورت نہیں ہوتی، حالانکہ دوربین سے نظارے اور سرخ رنگ میں اضافہ ہوگا۔ روشنیوں سے دور اندھیرا ماحول دیکھنے کے بہترین حالات کا باعث بنتا ہے۔

ناسا کے مطابق، جزوی چاند گرہن صبح 4.10 بجے (EST) سے شروع ہوتا ہے، جس کا مجموعی طور پر 5.17am (EST) سے صبح 6.42am تک ہوتا ہے۔ چاند کے غروب ہونے کے بعد جزوی گرہن ختم ہو جاتا ہے۔

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button